Wij doen er alles aan om jouw bestelling zo goed mogelijk te verpakken en te verzenden. In uitzonderlijke gevallen zou het kunnen gebeuren dat je toch een defect product ontvangt. Om dergelijke vervelende situatie snel en effectief af te handelen, neem je onmiddellijk na ontvangst contact met ons op zodat er een aangepaste regeling kan getroffen worden.
Wanneer een product tijdens het transport beschadigd werd, dan dien je hiervoor ook de retourprocedure te volgen.
Neem contact op met onze klantendienst:
Mailen: [email protected]
Bellen: +32 (0)9.226.09.80 (di - do: 9u00 tot 18u00, za: 9u30 – 18u00, zo: 10u00 - 14u00) gesloten op maandag & feestdagen!
Wij sturen je een retourformulier ( ook onderaan terug te vinden) waarmee je het product kosteloos kan terug sturen.Vul dit formulier volledig in met eventueel foto’s die aantonen dat de verpakking beschadigd is toegekomen.
HippoStore geeft verdere instructies hoe de retourzending zal verlopen. Voor de terugzending kun je eventueel de originele verpakking gebruiken (wel de sticker van de courier verwijderen!). Het product moet compleet zijn, dus alle accessoires mee versturen.
Elk besteld artikel kan binnen 14 kalenderdagen worden teruggebracht en omgeruild voor een ander artikel in onze winkel, of een waardebon. Het product moet compleet zijn, dus alle accessoires mee versturen.
In ieder geval wordt de retour enkel aanvaard indien het artikel proper, onbeschadigd en ongedragen is en zich in de originele gesloten verpakking bevindt.
Via de winkel
Wij delen je graag mee dat je GRATIS een product kan retourneren in onze winkel zelf.
Het artikel dient in de winkel te worden afgegeven in de originele gesloten verpakking samen met het originele betalingsbewijs.
Terugzending met de post
Wij sturen je een retourformulier (ook onderaan terug te vinden) waarmee je het product kan terug sturen, maar je moet zelf instaan voor de transportkosten. Vul dit formulier volledig in met de juiste productgegevens van jouw miskoop.
HippoStore geeft verdere instructies hoe de retourzending zal verlopen. Voor de terugzending kun je eventueel de originele verpakking gebruiken (wel de sticker van de courier verwijderen!).
Het artikel dient te worden verzonden in de originele gesloten verpakking samen met het originele betalingsbewijs.
Belangrijke noot:
Zodra je retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, zullen we je op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van je aangevraagde terugbetaling. Indien goedgekeurd, wordt je terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een paar dagen automatisch een tegoed op je creditcard of oorspronkelijke betaalmethode toegepast.
Indien de klant de overeenkomst herroept, zal Ruitershop HippoStore alle tot op dat moment van de klant ontvangen betalingen, exclusief de standaard leveringskosten, aan de klant terugbetalen binnen maximum 14 kalenderdagen nadat Ruitershop HippoStore op de hoogte is gesteld van de beslissing van de klant om de overeenkomst te herroepen.
Restituties voor retourzendingen in de winkel worden ook uitgevoerd via de oorspronkelijke betaalmethode, dus een terugbetaling in contanten is niet mogelijk.
Het herroepingsformulier kan hier worden gedownload.
Het ODR platform is via deze link consulteerbaar.
De link betreffende herroepingsrecht is hier te consulteren.